HomeBlogBlog10 tips για απαλλαγή από το στρες

10 tips για απαλλαγή από το στρες

Rate this item
(0 votes)
Super User
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012 00:00
Read 1346 times

Η περίοδος μετά από διακοπές, η αρχή της σχολικής περιόδου και η νέα σεζόν για τη δουλειά μας, είναι στρεσογόνοι παράγοντες, οι οποίοι αν δεν προσεχθούν μπορούν να οδηγήσουν σε κατάθλιψη, παχυσαρκία αλλά και άλλες σοβαρότερες ασθένειες. Πιο κάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές για πιο εύκολη προσαρμογή.

> Ύπνος!  Όταν πέφτουμε με τα μούτρα στη δουλειά και τις υποχρεώσεις το σώμα έχει ανάγκη περισσότερου ύπνου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει.
 
> Άσκηση  Τουλάχιστον 30-45 λεπτά την ημέρα και ειδικά τις απογευματινές ώρες θα διώξουν όλη την κούραση (όσο κι αν φαίνεται περίεργο) και το στρες προετοιμάζοντας με τον καλύτερο τρόπο για έναν ποιοτικό και αναζωογονητικό  ύπνο.

> Αποτοξίνωση. Πίνετε αρκετή ποσότητα νερού (10 ποτήρια τη μέρα) για να αποβληθούν οι τοξίνες της ζάχαρης, του αλκοόλ και των πικάντικων τροφών από τον οργανισμό.

> Βαθιές εισπνοές. Δεν είναι τεχνική φενγκ σούι. Φροντίζετε τον συχνό εξαερισμό των δωματίων αφού το οξυγόνο (εκτός κι αν μένετε στο κέντρο της Αθήνας) θα μας δώσει ενέργεια στο σώμα και τον εγκέφαλο.

> Καλή διατροφή. Περιορίζουμε τη ζάχαρη και τους απλούς υδατάνθρακες όσο μπορούμε περισσότερο. Αντίθετα αυξήστε την ποσότητα πρωτεΐνης και σύνθετων υδατανθράκων (φρούτα και λαχανικά) κάτι που θα βοηθήσει στην αύξηση της σεροτονίνης (ορμόνη που ανεβάζει την ψυχολογική διάθεση)

> Μην απομονώνεστε. Η απομόνωση είναι μια από τις βαριές ασθένειες της εποχής μας. Ειδικά μετά από τις διακοπές και όταν ξεκινάει η δουλειά και οι υποχρεώσεις η ανασφάλεια και η μοναξιά μπορούν στην κυριολεξία να μας εξοντώσουν.

> Κοιτάξτε μπροστά. Βάλτε νέους στόχους. Είτε σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο το να θέτω νέους στόχους είναι μια θετική προοπτική που μας κάνει πιο συγκεντρωμένους και διώχνει άσχημες σκέψεις. Πολλοί μάλιστα σχεδιάζουν τις επόμενες διακοπές (ναι από τώρα. Έτσι κι αλλιώς οι γιορτές στην Ελλάδα δεν λείπουν ποτέ)

> Γέλιο. Δεν λέω να γελάμε όλη μέρα. Αυτό θα ήταν ύποπτο. Όμως στην Ελλάδα ζούμε, καθημερινά υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να γελάσουμε πολύ. Γι αυτό ζούμε και περισσότερο από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.

> Φωτοθεραπεία. Ας μην γκρινιάζουμε. Ζούμε σε μια ευλογημένη χώρα, την οποία ο ήλιος την λούζει σχεδόν 300 μέρες το χρόνο. Το φως του ήλιου είναι από μόνο του η καλύτερη ψυχοθεραπεία. Βγείτε μια βόλτα πριν δύσει ο ήλιος και θα δείτε την διαφορά. Το φως του ήλιου επιτρέπει στο σώμα την σύνθεση της βιταμίνης D, ένας βασικός αναστολέας της κατάθλιψης.

> Συμπληρώματα. Για δοκιμάστε το Acetyl L-carnitine της MRM και το Insant Energy B12 της NOW FOODS και θα δείτε τη διαφορά.

Source: Tarnopolsky MA, Bosman M, Macdonald JR, Vandeputte D, Martin J, Roy BD. Postexercise (Laugh Out Loud,  2003)

7 comments

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Επικοινωνία

Ηρώων Πολυτεχνείου 44, Άνω Αρχάνες, 70100, Ηράκλειο Κρήτης

Τ: 2810 751 080

Email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Natura Pharmacy